Είμαι πελάτης εξωτερικού (εντός ή εκτός Ε.Ε.). Πως μπορώ να παραγγείλω?

Στην παραγγελία σας είναι σημαντικό να υπάρχουν τα παρακάτω:

  • Φορολογική επωνυμία της εταιρίας σας
    Αν είστε νέος πελάτης, θα χρειαστεί να μας αναγράψετε αναλυτικά όλα τα στοιχεία στα οποία θα γίνει η έκδοση του τιμολογίου (Επωνυμία εταιρίας, διεύθυνση έδρας, χώρα) καθώς επίσης τηλέφωνο σταθερό και κινητό.
  • Ευρωπαϊκός αριθμός ΦΠΑ αν υπάρχει (για επιχειρήσεις εντός Ε.Ε.)
  • ΚΩΔΙΚΟΙ προϊόντων και ΠΟΣΕΣ ΣΥΚΕΥΑΣΙΕΣ χρειάζεστε στον κάθε κωδικό
  • Τα στοιχεία επικοινωνίας της μεταφορικής εταιρίας που θα παραλάβει την παραγγελία σας.
    Στην περίπτωση είστε επιχείρηση εκτός Ε.Ε. και επιθυμείτε απαλλαγή ΦΠΑ, η μεταφορική σας εταιρία θα πρέπει συμπληρωματικά να αναλάβει και την τελωνειακή διασάφηση της παραγγελίας

Πως θα ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου?

Αν κάποιο είδος είναι σε έλλειψη ή αναμένεται, το τμήμα αποθήκης σας καλεί τηλεφωνικά ώστε να δει αν θέλετε να γίνει κάποια αντικατάσταση ή να κρατηθεί το είδος σαν εκκρεμότητα στο σύστημα μας.

Όταν ολοκληρωθεί η συσκευασία της παραγγελίας σας, θα σας αποστείλουμε το προτιμολόγιο με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, διαστάσεις κιβωτίων, βάρος κλπ της παραγγελίας σας - το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την τραπεζική κατάθεση και για τη μεταφορική σας εταιρία.

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου μετά την εξόφληση της?

Μόλις η εξόφληση εμφανιστεί στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας, θα επικοινωνήσουμε με την μεταφορική σας ώστε να παραλάβει την παραγγελία σας από την έδρα μας.

Υπάρχει κάτι επιπλέον που πρέπει να προσέξω σαν πελάτης εξωτερικού?

Η πολιτική της εταιρίας μας είναι EXWORKS, δηλαδή την μεταφορική εταιρία την υποδεικνύει ο πελάτης και το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει τον παραλήπτη.
Η μεταφορική παραλαμβάνει από την έδρα μας με προορισμό τον παραλήπτη της παραγγελίας.
Στην περίπτωση παραλαβής της παραγγελίας από εταιρία ταχυμεταφορών (courier), την εντολή παραλαβής την δίνει ο πελάτης αφού ενημερωθεί ότι η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή.
Στο τιμολόγιο που εκδίδεται από εμάς, δεν περιλαμβάνονται μεταφορικά έξοδα.
Στις παραγγελίες πελατών εξωτερικού (όπου μεσολαβεί προτιμολόγηση παραγγελίας και παραλαβή από μεταφορική εταιρία), εφαρμόζεται ελάχιστο όριο παραγγελίας 80 EUR.
Στην περίπτωση παραγγελιών πελατών εξωτερικού μικρότερου ποσού των 80 EUR, εφαρμόζεται επιβάρυνση ανοίγματος φακέλου εξαγωγής.

Χρησιμοποιούμε cookies
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε αυτόν τον ιστότοπο και την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης). Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας εάν θέλετε να επιτρέπετε τα cookies ή όχι. Λάβετε υπόψιν ότι εάν τα απορρίψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ιστότοπου.